„Torby podróżne”

Jak wiecie, jestem nurkiem, stąd u mnie na blogu są też różne polecajki w tej kwestii❤️🤿

Niezależnie od tego, czy podróżujesz w kraju czy też w dalsze rejony świata, torby TUSA będą niezawodnym towarzyszem Twoich wypraw – gwarantuję😎 Na wstępie przedstawiam Wam torbę TUSA BA-0203 moje odkrycie od ostatniego urlopu💪

Jeśli szukasz idealnej torby podróżnej na rzeczy nurkowe, nie mogę polecić niczego lepszego niż ona😁 Poleciała z nami do Egiptu i sprawdziła się w tej podróży idealnie❗️Ma ona 81 litrów, zmieściliśmy do niej we dwoje sprzęt o wadzę 25 kilo – pianki, skrzydła, maski, buty, latarki, komputery – wszystko razy dwa dla naszej pary, nie zmieściły się nam jedynie płetwy, a automatu ze względów bezpieczeństwa wzięliśmy do bagażu podręcznego. Bagaż sportowy / dodatkowo płany na lotnisku/ to maksymalnie waga 32 kilo, jednak u nas objętościowo już więcej nic nie dało się wcisnąć. Dlatego na dwie osoby jeden bagaż najlepszym wyjściem, jadąc z całym sprzętem będzie najwieksza torba TUSA BA-0202, ma ona 102 litry – akurat na nasz wylot w kwietniu nie była dostępna jeszcze w naszym kraju, więc zdecydowaliśmy się na tą ciut mniejszą.

Wracając do BA-0203 naszej torby, przedstawiam Wam jej dane od producenta:

• Średnia torba na kółkach
  • Wyciągana, bardzo wytrzymała teleskopowa rączka
  • 4 paski ściągające
  • 2 uchwyty do przenoszenia
  • 2 wewnętrzne kieszenie zapinane na zamek błyskawiczny
  • 1 siatkowa kieszeń zapinana na zamek błyskawiczny
  • Duża główna i mniejsza zewnętrzna – komory zapinane na podwójny zamek błyskawiczny

Wymiary: 28x43x67 cm

Waga: 4 kg

Ta torba TUSA sprawdza się również na zwykłe urlopy, ostatnio na krótki wzięliśmy ją ze sobą zamiast naszych starych. Jest trwała i dobrze chroni rzeczy w środku oraz ma bardzo dobrze jeżdżące kółka – dużo lepsze niż nasze z popularnej firmy walizek😅

Mamy od TUSA też dwa plecaki/torby DRYBAG, które są nieprzemakalne i idealnie sprawdzają się na statek lub wycieczki przy niepewnej pogodzie😅

O tych plecakach:

• Mocna wzmocniona nylonem konstrukcja z PCV
  • Prostokątna podstawa
  • Duży, łatwo dostępny otwór do nurkowania
  • Aby zamknąć, wystarczy tylko zwinąć górną część torby

Macie szczegółowe pytania? Piszcie w wiadomości prywatnej, chętnie doradzę i poradzę💞